top of page
Търсене
Снимка на автораДиди

Какво е кето режимът за мен?

Актуализирано: 26.04.2020 г.

Какво е кето режим и имали почва у нас? Какъв вид кето режим мисля да правя? Какви ползи очаквам да има за мен? Размисли и страсти на тема: Какво да ядем и какво да изключим?

С времето и ако не забравя, ще напиша още неща, но първо би било добре да натрупам малко опит в кухнята :)


Какво е кето режим и имали почва у нас?

Кето режима няма почва у нас, надявам се в скоро време да има, но до този момент захарта и брашното са трайно настанени в нашето меню.

Смятам да стартирам и да видим какво ще стане, до колко ще мога да свикна аз и моето домочадие, на което ще му натреса режима. Едното дете яде това което иска, там и война да обява от сега мога да кажа, че съм я загубила с гръм и трясък. Та така де едното от отрочетата ще яде това, което пожелае, а това са цели 5 (ПЕТ) неща. Другото драгоценно ще яде това, което готвя, но ще яде плодове колкото желае, както и пълнозърнести и богати на фибри храни. Що се отнася до благоверния, той ще яде това което готвя, но отказва категорично да се лиши от бирата си. В крайна сметка излиза, че почва ще има само при мен, аз смятам да съм примерна донякъде.

Какъв вид кето режим мисля да правя?

Признавам си от раз, че не съм решила нищо. Смятам да си сложа приложение да следя калориите и въглехидратите за деня. Ще се опитам да се движа между 1200 и 1600 ккал, умишлено ще ги следя, защото съм ламя и няма да мога да се контролирам по друг начин. Въглехидратите ще ги наместя на 10%, което е при 1200 калории 30 грама въглехидрати. Ще се постарая да са между 20 и 50 грама. Определено няма да вляза в кетоза, но за начало ще е добре.


Какви ползи очаквам да има за мен?

Слаба и здрава

Очаквам да отслабна, ако може още утре да съм слаба, пък ако може и да ям като разпрана и да съм слаба ще е най-добре, но подозирам че няма как да стане и трябва да си напъна малко дебелото дупе. Очаквам и силно се надявам да повлияе на цялостното ми здравословно състояние, което не е плачевно, но може и по-добре.

Размисли и страсти на тема: Какво да ядем и какво да изключим?

Ей тук ми е болната тема. Смятам да ползвам подсладител и един път в седмицата да правя нещо сладко. Спряла съм се на еритритол, четох че няма странични ефекти, няма доказани вреди, които да нанася на тялото. Достоен заместител на захарта, с една идея по-леко сладък. Видът и консистенцията наподобяват тази на захар и може много успешно да се използва за направата на сладки неща, 200 грама захар се равняват на 267 грама еритритол (поне така пише в един сайт, ще се тества и ще стане ясно).

Смятам да готвя един път на ден за вечеря, а за обяд на другия ден да ям от него. Ям два пъти на ден, никога не съм закусвала, първото ми ядене за деня най-рано в 12, а вечерята между 18 и 20 часа. Сутрин пия, чисто кафе, понякога и по две.


24 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Comments


bottom of page