top of page
Търсене
Снимка на автораДиди

Пица вариант 2

Актуализирано: 31.05.2020 г.

Заедно с вариант 1 се получи и вариант 2, така че имахме възможност да ги опитаме заедно

Забележка: "Пак ли е правоъгълна?"


Рецепта

На мен и на мъжа ми ни хареса повече този вариант, на сина вариант 1, а на дъщерята нито един

Продукти

за блата:

настърган кашкавал - 200 гр

яйца - 2 бр

бадемово брашно - 150 гр

крема сирене - 100 гр


за гарниране:

домати консерва - 100 гр (аз купувам смлени домати с пресен босилек)

шунка - 200 гр

зелена пиперка - 100 гр

настърган кашкавал - 100 гр


Начин на приготвяне

1. Съставките за блата се смесват в купа много добре.

2. В голямата тава от фурната се постила хартия за печене, слага се сместа, а върху него друг лист хартия за печене и с ръце се разпределя равномерно в тавата.

3. Сместа се оставя между двете хартии и се пече на 180 градуса до леко зачервяване (периодично надигах края на хартията да проверя до къде е стигнало, отне ми 15 минути, защото я бях сложила в загрята фурната).

4. Вади се и горната хартия се маха, след което се гарнира пожелание. Аз сложих следните съставки в този ред:

- доматения сос

- шунка

- зелен пипер

- настърган кашкавал

9. Връща се във фурната и се пече само отгоре на 180 градуса до зачервяване.


За цялото количество MyFitnessPal:

калории: 2474

въглехидрати: 27,9

мазнини: 183

протеини: 167,4


За една порция TotalKetoDiet:

порции: 8

калории: 322

нетни въглехидрати: 3,4

мазнини: 24

протеини: 21,3

32 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Comments


bottom of page