top of page
Търсене
Снимка на автораДиди

Пица вариант 3

Актуализирано: 1.06.2020 г.

Хубава е, на мъжа ми за момента му е фаворит, аз харесах повече вариант 2

Отказаха се да ми правят забележки за формата на пицата.


Рецепта

Тук както и при всички опити за пица, на фокус е блата, а не с какво е гарниран.

Продукти

за блата:

бадемово брашно - 100 гр

настърган кашкавал - 100 гр.

настърган пармезан - 50 гр (или някакъв твърд кашкавал)

яйца - 4 бр


за гарниране:

домати консерва - 100 гр (аз купувам смлени домати с пресен босилек)

шунка - 200 гр

шпеков салам - 50 гр

гъби - 50 гр

настърган кашкавал - 100 гр


Начин на приготвяне

1. Смесват се съставките за блата.

2. В голямата тава от фурната се постила хартия за печене, слага се сместа и леко се разстила.

3. Друг лист хартия за печене се слага отгоре върху сместа и с ръце се разпределя равномерно в тавата.

4. Оставя се между двете хартии и се пече на 180 градуса до леко зачервяване

5. Вади се и горната хартия се маха, след което се гарнира пожелание. Аз сложих следните съставки в този ред:

- доматения сос

- шунка

- шпеков салам

- гъби

- настърган кашкавал

6. Връща се във фурната и се пече само отгоре на 180 градуса до зачервяване.


За цялото количество MyFitnessPal:

калории: 2172

въглехидрати: 18,5

мазнини: 153,3

протеини: 166,6


За една порция TotalKetoDiet:

порции: 8

калории: 234

нетни въглехидрати: 1,9

мазнини: 15,8

протеини: 20,4

25 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Komentarze


bottom of page