top of page
Търсене
Снимка на автораДиди

Скариди с масло и чесън

Актуализирано: 31.05.2020 г.

Тази рецепта е идея на мъжа ми, той намери първоначалната рецепта в един сайт (който за съжаление не помня) и експериментирайки се получи тази, която е страхотна, хареса ми дори и на мен, а аз не съм фен на морската храна.

Ниско калорична, бърза и полезна храна.

Лесна и бърза, отнема около 10 минути

Продукти

скариди - 1 кг

масло - 100 грама (около половин пакетче)

чесън - 30 грама (една средно голяма глава)

копър - 50 грама (половин връзка)

бира - 200 мл

сол


Това количество ни стигна за двама човека (аз и благоверния) и половина (едното от отрочетата) за вечеря, но пък ние всички ядем като за последно :). Рецептата спокойно може да се направи и с 1/2 или 1/3 от продуктите.


Начин на приготвяне:

Аз този процес по готвенето им съм го наблюдавала с половин око, но мъжът вкъщи каза:

1. Чесъна се пресова, копъра се нарязва и вообще се вадят всички изброени продукти на лесно и достъпно място.

2. В една тенджера се слага маслото да се разтопи на среден огън (моят плот е до 9-та степен, прави ги на 6 или 7).

3. Слага се пресования чесън, за около 1-2 минути не повече, за да не стане горчив.

4. Слагат се скаридите, бирата и солта, след завиране се слага копъра.

5. След 5-6 минути е готово.


За цялото количество MyFitnessPal:

калории: 1600

въглехидрати: 18,5

мазнини: 91,2

протеини: 165,1


За една порция TotalKetoDiet:

порции: 3

калории: 606

нетни въглехидрати: 5,7

мазнини: 35,2

протеини: 73,1


78 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Comments


bottom of page