top of page
Търсене
Снимка на автораДиди

Хлебчета вариант 1

Актуализирано: 31.05.2020 г.

Детето поиска бургери и за да мога да направя такива ми трябват хлебчета, не са съвсем като истински хляб, но никак не са лоши

Рецептата не е моя, но по оригинална рецепта са вкусни, източник тук.


Рецепта

Следващия път ще нанеса корекции, останаха ми жълтъци и като типично българче, това не ми допада

Продукти

хуск - 40 гр.

бадемово брашно - 150 гр

бакпулвер - 10 гр

сол - 1 ч.л.

225 мл вода

оцет - 2 с.л. (15 мл)

3 белтъка

(имаше сусам за поръсване, но аз нямах)


Начин на приготвяне

1. Водата се поставя да заври.

2. Хуска, бадемовото брашно, солта и бакпулвера се смесват.

3. Белтъците заедно с оцета се разбиват на сняг.

4. Смесват се внимателно яйцата със сухите съставки, след това се добавя водата. Бърка се до получаването на меко тесто.

5. Оформят се топчета с желаната големина, като преди това се намазнят ръцете, за да стане оформянето им по-лесно (на мен ми се получиха 8 топчета), ако са по-големи не знам дали ще се опекат добре отвътре.

6. Пекат се на 150-160 градуса с вентилатор, до зачервяване. Проверяват се с клечка, трябва да е суха. Самите хлебчета са леко влажни отвътре, но са вкусни.


За цялото количество MyFitnessPal:

калории: 1092

въглехидрати: 51,5

мазнини: 80,1

протеини: 47,9


За една порция TotalKetoDiet:

порции: 8

калории: 143

нетни въглехидрати: 3,1

мазнини: 10

протеини: 5,7

56 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Comments


bottom of page