top of page
Търсене
Снимка на автораДиди

Ден 15

Актуализирано: 31.05.2020 г.

Стига толкова постно, почва се с месата

Ден 15: "Неочаквано вкусни бургери, ще се влязат в любими"

Менюто ми за днес:


Закуска: две еспресо кафета

калории: 4

въглехидрати:0

мазнини: 0

протеини: 0


Обяд:

Имах останали две пълнени пиперки (1/4) от вчера и те ми бяха обяда, останах леко гладна, но след това ми мина и изкарах до вечеря без проблем.

калории: 538

въглехидрати: 15,1

мазнини: 37,8

протеини: 33

Вечеря:

Решиха, че ще ядем бургери за вечеря, аз трябваше да реша как ще стане без познатия ни хляб. Рових в интернет и намерих рецепта за кето хлебчета, която изпробвах и се оказа доста вкусна. Направих кюфтета и салата айсберг с авокадо. Равносметката е следната: две хлебчета (1/4), две кюфтета (1/10), половин салата, половин авокадо и ще се пръсна, но беше много вкусно. Може би самата мисъл, че ям нещо близко до хляб ме кара да се чувствам толкова добре.

калории: 939

въглехидрати: 39

мазнини: 71,5

протеини: 37,6


Общо за деня MyFitnessPal:

Видно е че ям много повече на вечеря отколкото на обяд или по друго време на деня, така се чувствам добре. Не вечерям много късно, в повечето случаи е между 18 и 19 часа и освен това си лягам най-рано в 23 часа, остава достатъчно време, за да не си легна добре преяла.

калории: 1481

въглехидрати: 54

мазнини: 109

протеини: 71


Общо за деня TotalKetoDiet:

калории: 1417

нетни въглехидрати: 33,3 (8,3 повече)

мазнини: 103,8

протеини: 63,3

10 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Comments


bottom of page