top of page
Търсене
Снимка на автораДиди

Ден 37

Дневникът започна да се превръща в "как не трябва да се прави кето режим"

След вчерашния успех с калориите, днес веднага ще коригирам това.

Ден 37: "Месо в индустриални количества"

Менюто ми за днес:

Закуска: две еспресо кафета

калории: 4

въглехидрати:0

мазнини: 0

протеини: 0


Обяд:

За обяд ядох по всички правила, едно парче торта от тиквички (1/8) и 50 грама чери домати.

калории: 362

въглехидрати: 9,3

мазнини: 25,1

протеини: 25,1


Вечеря:

Мъжът ми реши, че ще ядем скара и кето режима излетя през терасата. Реално погледнато като изключим шопската салата, яденето на месо не е грешка, но количествата които аз погълнах са прекалено големи. Изядох половин шопска салата с добавка авокадо - 50 грама, две наденички - 160 грама, половин шишче и едно парче сирене на грил - 70 грама.

калории: 1215

въглехидрати: 32,2

мазнини: 102,1

протеини: 71


Общо за деня MyFitnessPal:

Учудващо калориите не са преминали горната граница, която си поставих, но идеята е да бъдат горе-долу поравно разпределени за двете хранения, а не както направих аз.

калории: 1581

въглехидрати: 40

мазнини: 127

протеини: 96


Общо за деня TotalKetoDiet:

На фона на голямото ядене, въглехидратите са по-малко от очакваното, но все пак извън желаните от мен.

калории: 1415

нетни въглехидрати: 28,6 (3,6 повече)

мазнини: 102,8

протеини: 87,7

33 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Comments


bottom of page