top of page
Търсене
Снимка на автораДиди

Ден 21

Актуализирано: 31.05.2020 г.

Ден изпълнен с ангажименти, пазаруване и липса на време

Приготовленията за вечерята започнаха по обяд и завършиха късно вечерта, такова разпиляно готвене не бях правила, но за всяко нещо си има първи път.

Ден 21: "Уморителен."

Менюто ми за днес:

Закуска: две еспресо кафета

калории: 4

въглехидрати:0

мазнини: 0

протеини: 0

Обяд:

Изядох на крак и в движение две пиперки с яйца и гъби (1/5).

калории: 420

въглехидрати: 18,3

мазнини: 23,8

протеини: 34,1

Вечеря:

Не знам кой ме ръчка да се нагърбя с готвене на трудоемка вечеря (за мен всичко отнемащо повече от половин час е трудоемко) при положение, че имах толкова ангажименти, но макар и късно да вечеряхме си заслужаваше усилията. Определено ще го направя пак. Изядох един гирос/дюнер (1/10), като си сложих подобаващи количества от всички гарнитури в него.

калории: 602

въглехидрати: 17,6

мазнини: 42,6

протеини: 38,9




Общо за деня MyFitnessPal:

Не ми остана много време да ям, явно това е разковничето при мен. Реших да видя дали мога да падна до 5% въглехидрати. Е, не мога, но ще продължа да опитвам.

калории: 1026

въглехидрати: 36

мазнини: 66

протеини: 73


Общо за деня TotalKetoDiet:

калории: 1097

нетни въглехидрати: 23,5

мазнини: 74,2

протеини: 71,3

10 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Comments


bottom of page