top of page
Търсене
Снимка на автораДиди

Ден 30

Актуализирано: 1.06.2020 г.

Голямо бързане, голямо нещо, ядене на крак и изключително късна вечеря

Добре, че бях сготвила предния ден, иначе щях да изкарам на мускули до вечерта, макар и да искам да отслабна никак не ми се нрави идеята да стоя гладна.

Ден 30: "Радост вкъщи, морска храна за вечеря, то май само половинката се радва, аз и децата не сме въодушевени."

Менюто ми за днес:

Закуска: две еспресо кафета

калории: 4

въглехидрати:0

мазнини: 0

протеини: 0

Обяд:

Една студена пилешка руладина с гъби и сметана (1/8), желателно е да се стопли, не беше кой знае колко вкусно, но нямах време, ядох права и в движение.

калории: 404

въглехидрати: 1,4

мазнини: 24,1

протеини: 44,6


Вечеря:

Целия ден ми протече в опити да организирам хаоса, който се вихреше около мен, и за капак ходих на пазар, който ми отне почти целия късен следобед. Върнах се у нас в осем часа вечерта и докато прибера всичко по местата стана девет. Предвидливо бях купила от магазина консервирани октоподи и калмари, както и две консерви риба тон. Нарязах една зелена салата, извадих пармезан и оставих домочадието да се вихри, кой каквото иска това да яде, аз естествено ядох от всичко. В крайна сметка погълнах половината от зелената салата, 20 грама пармезан, риба тон една консерва - 185 гр, октопод - 50 гр и калмари - 50 гр., стана ми ужасно рибено, но глада е велика работа.

калории: 829

въглехидрати: 26,4

мазнини: 50,6

протеини: 71


Общо за деня MyFitnessPal:

Много рибен, много мазен, хаотичен ден.

калории: 1237

въглехидрати:28

мазнини: 75

протеини: 115


Общо за деня TotalKetoDiet:

калории: 1219

нетни въглехидрати: 20,7

мазнини: 75,5

протеини: 108,8

11 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Comments


bottom of page