top of page
Търсене
Снимка на автораДиди

Ден 1

Актуализирано: 31.05.2020 г.

Започва се!!!

Не съм се мерила, страх ме е че кантара ще избяга. След време ще се претегля, когато започна да усещам, че дрехите ми стават по свободни и вече не е като вица "Купих си обръч да отслабвам, таман ми е".

Сетих се, че мога снимам кафето


То се започна преди известно време, но попълването на дневника се започва сега. Записала съм си менюто през тези дни, а и все още много добре се сещам какви чувства и потресаващи мисли ми минаваха през междуушното пространство.

Ден 1: "Не е толкова трудно, даже не се сещам, че не съм яла, може да се дължи на това, че снощи изядох порциона за един взвод, но не ми се вярва, все пак можех и още."

Няма снимки, за което съжалявам. Когато стартирах с режима, не мислех, че ще ми трябва мотивация, като генерирам поредния никому ненужен сайт, но както се оказа, явно ми трябва. С времето, ако не се откажа, ще сложа снимки, а и понеже съм много нескопосан фотограф, ще сменям снимките с по-хубави, ако някога успея да направя такива разбира се.

Не трептя от желание да готвя по два или повече пъти на ден, готвя за вечеря и за обяд на другия ден ям от него, разминавам се с едно готвене. Ям два пъти на ден, никога не съм закусвала, първото ми ядене за деня най-рано в 12, а вечерята между 18 и 20 часа.

Калории, въглехидрати, мазнини и протеини, ги взимам от MyFitnessPal, доколко са достоверни не знам, но все пак нямам намерение да изпадам в крайности и да се вторачвам във всеки грам въглехидрат или всяка калория.


Менюто ми за днес:


Закуска: Закусвам с кафе, еспресо, черно. Имам кафе машина с капсули, не ме вълнува дали е вредно или не, на мен ми харесва вкуса. До обяд изпивам две кафета.

калории: 4

въглехидрати: 0

мазнини: 0

протеини: 0


Обяд:

Нищо не съм сготвила за днес все още, решението да започна на режима беше много спонтанно, така че се спасявам както мога за обяд. В хладилника имаше свинска шунка, знам че не бива да се ядат меса с консерванти, но това е положението, изядох я :)

100 грама шунка и една краставици, която беше 300 грама

калории: 157

въглехидрати: 13

мазнини: 2

протеини: 23


Следобед:

Плодов чай череша и банан, и това не може да се пие, може само билков, но мен тази работа не ме вълнува, не стига че го пих без захар и беше потресаващо, а и да трябва да е само билков, съвсем няма да ми се получи. Едно пакетче чай във 300 мл вода:

калории: 3

въглехидрати: 0,5

мазнини: 0

протеини: 0,3


Вечеря:

Вечерята я сготви мъжа ми, ние с него сме търкулнало се гърнето, та си намерило похлупак. Страшен чревоугодник, обича да си хапва вкусна храна и ни спретна страхотни скариди, рецептата я беше чел в някакъв сайт, за съжаление не мога да го намеря, за да го постна. Рецептата не е оригиналната, той прояви завидно творчество, но резултата е много вкусен.

От скаридите изядох 1/3, пих малко бяло сладко вино 133 мл (не може да се пие такова, но аз сухо вино не обичам) и завърших вечерята с пушени бадеми 20 грама (и това не бива да се яде).

калории: 763

въглехидрати: 10

мазнини: 41,4

протеини: 59,3


Общо за деня MyFitnessPal:

Равносметката е, че ядох и пих неща, които не трябва (голямо спазване се очертава), дисциплината на този етап ми е нулева, но ядох малко (това за мен е много малко храна).

калории: 927

въглехидрати: 23

мазнини: 43

протеини: 83


Общо за деня TotalKetoDiet:

калории: 991

нетни въглехидрати: 15,6

мазнини: 50,1

протеини: 100,4

30 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Kommentare


bottom of page