top of page
Търсене
Снимка на автораДиди

Ден 16

Актуализирано: 31.05.2020 г.

Ден 16 ще бъде или много добър ден или пълно фиаско

Блатовете са различни на двете пици.

Ден 16: "Ще се правят пици, отърване няма."

Менюто ми за днес:


Закуска: две еспресо кафета

калории: 4

въглехидрати:0

мазнини: 0

протеини: 0


Обяд:

За обяд забърках едно яйце и към него сложих трите жълтъка, които ми бяха останали от хлебчетата, направих си омлет (намазах дъното на тигана с 5 гр масло), в който завих две кюфтета (1/10) и си нарязах половин краставица 165 гр.

калории: 532

въглехидрати: 12,2

мазнини: 38,2

протеини: 35,2









Вечеря:

След взетото решение на мъжете да се вечеря пица, се получиха две различни и всяка вкусна по своему. Изядох от пица вариант 1 - едно парче (1/8) и от пица вариант 2 - едно парче (1/8), все пак трябваше да се дегустират, а не защото съм ламя.

калории: 583

въглехидрати: 7,1

мазнини: 43,5

протеини: 37,8


Общо за деня MyFitnessPal:

Не беше фиаско, пиците бяха харесани, едната повече от детето, другата повече от нас. Яла съм оптимално добре, дори въглехидратите ми са прекрасни, но пък нямаше салата. Предпочитам да имам салата и да съм между 40 и 50 въглехидрата, отколкото така.

калории: 1119

въглехидрати: 19

мазнини: 82

протеини: 73


Общо за деня TotalKetoDiet:

калории: 1297

нетни въглехидрати: 15,4

мазнини: 97,2

протеини: 78,1

14 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Comentários


bottom of page