top of page
Търсене
Снимка на автораДиди

Ден 20

Актуализирано: 31.05.2020 г.

Май свикнах, не съм гладна постоянно, не ме боли главата, но пък и не следя строго калориите, често ям повече от необходимото

Обещавам си най-тържествено да правя нещо сладичко всяка събота, дните минават по-лесно като има с какво да се подсладя.

Ден 20: "Отслабвам, не знам с колко точно, но дрехите ми седят по-добре и хората около мен започнаха да го забелязват."

Менюто ми за днес:

Закуска: две еспресо кафета

калории: 4

въглехидрати:0

мазнини: 0

протеини: 0

Обяд:

Свинска пържола на тиган със сметана (1/7), много вкусен обяд, но нали съм месоядно, всичко що е с кокал ми харесва.

калории: 401

въглехидрати: 13,4

мазнини: 24,2

протеини: 32,5

Следобед:

Щом има сладко, следобед е времето да бъде унищожено. Изядох само една мъфина, наистина, не мога да повярвам колко съм стриктна.

калории: 157

въглехидрати: 3,6

мазнини: 12,5

протеини: 5,6

Вечеря:

След месото трябваше да измисля нещо постно, но знаейки каква ще е реакцията сложих малко шунка, и се получиха пълнени пиперки с яйца, гъби и шунка, изядох 2 (1/5) и половината от салата почисти хладилник или както я нарекох аз салата микс.

калории: 824

въглехидрати: 45,3

мазнини: 54,2

протеини: 41,1


Общо за деня MyFitnessPal:

Не мога и не мога да се отуча от толкова лошия навик да се наям до несвяст за вечеря. През целия ден изяждам само една трета от общия прием на калории и дойде ли време за вечеря се започва великото тъпкане. Радвам се, че независимо от това успявам да отслабна.

Днешният ден е всичко друго, но не и кето, колкото и фибри да има в тези въглехидрати, те не са чак толкова много, реално вместо желаните 10% въглехидрати съм изяла 18%. Ако съм била в кетоза, вече не съм.

калории: 1386

въглехидрати: 62

мазнини: 91

протеини: 79


Общо за деня TotalKetoDiet:

калории: 1526

нетни въглехидрати: 38,2 (13,8 повече, хайде пак за втори път)

мазнини: 109,3

протеини: 80,3

9 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Comentarios


bottom of page