top of page
Търсене
Снимка на автораДиди

Ден 27

Актуализирано: 1.06.2020 г.

Има дни, в които много искам да си пъхна главата в буркана с нутела и този е точно такъв

Обикновено успявам да издържа до следобедните часове, преди да нападна десерта, но днес деня ми започна с него.

Ден 27: "Въглехидрати, викат ме и ме търсят, дори не се съпротивлявах, изядох ги!"

Менюто ми за днес:

Закуска: три еспресо кафета

калории: 6

въглехидрати:0

мазнини: 0

протеини: 0

Обяд:

Стартирах с парче сладоледен малинов чийзкейк (1/12), след като се успокоих, че съм яла сладко преминах към соленото, шунка - 200 гр и една голяма краставица - 300 гр.

калории: 591

въглехидрати: 13,2

мазнини: 33,8

протеини: 49,1


Вечеря:

Сготвих свински черен дроб и сърце с лук и гъби, от който изядох 1/4 и направих зелена салата, от която изядох естествено половината. Реших че съм приключила, но се оказа че греша много, толкова много ми се дояде сладко, че нямаше как да устоя, единственото което направих беше да не ям отново от тортата, а си сложих 100 гр кисело мляко с 30 гр малини и 20 гр боровинки.

калории: 743

въглехидрати: 41,8

мазнини: 33,4

протеини: 63,5


Общо за деня MyFitnessPal:

Малко мазнини, много въглехидрати, днешния ден е далеко от кето режима, е все пак има и доста фибри, но като цяло не трябва да изглежда по този начин.

калории: 1340

въглехидрати: 55

мазнини: 71

протеини: 113


Общо за деня TotalKetoDiet:

калории: 1299

нетни въглехидрати: 45,4 (20,4 повече УЖАС)

мазнини: 69,6

протеини: 107,9

6 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Comments


bottom of page