top of page
Търсене
Снимка на автораДиди

Ден 28

Актуализирано: 1.06.2020 г.

Остана съвсем малко до края на първия месец, мирише на лято и печен пипер

Как се прави що-годе прилична, да не говорим апетитна снимка на миш-маш? Аз не можах да се справя по-добре от това.

Ден 28: "Без месо или почти без."

Менюто ми за днес:

Закуска: две еспресо кафета

калории: 4

въглехидрати:0

мазнини: 0

протеини: 0

Обяд:

Днес за разнообразие и от мързел извадих шунка - 100 гр и кашкавал - 40 гр от хладилника, обелих си една краставица - 300 гр и приключих с приготовленията за обяд.

калории: 273

въглехидрати: 7,5

мазнини: 11,9

протеини: 31,4


Следобед:

Има ли сладко няма празно парче сладоледен малинов чийзкейк (1/12).

калории: 349

въглехидрати: 4,7

мазнини: 32,9

протеини: 7,3


Вечеря:

Опекох чушки и вкъщи замириса неповторимо, направих с тази прелест миш-маш, от който изядох 1/5, а от страх да не остана гладна направих салата айсберг, която вообще не върви с миш-маша и изядох половината от нея.

калории: 696

въглехидрати: 49,4

мазнини: 44,4

протеини: 27,2


Общо за деня MyFitnessPal:

Този FithnessPal започна да ме стресира много, с това безобразно показване на въглехидратите, започнах да издирвам други приложения, които да ми смятат нетните въглехидрати. Все още съм в процес на изпробване, ако намеря нещо сносно и лесно за употреба ще сметна всяка една рецепта наново.

калории: 1322

въглехидрати: 62

мазнини: 90

протеини: 66


Общо за деня TotalKetoDiet:

И да смятам и да не смятам, този ден както и предния нямат нищо общо с кето режима. Колкото и трудно да ми е признавам, че вкусния миш-маш няма място тук, или ако все пак реша да ям, целия ден трябва да го прекарам само на месо.

калории: 1222

нетни въглехидрати: 45,5 (20,5 повече)

мазнини: 81

протеини: 61,7

17 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Comments


bottom of page