top of page
Търсене
Снимка на автораДиди

Ден 29

Актуализирано: 1.06.2020 г.

Една вечер на постно е достатъчно, да ме питат с надежда в гласа дали ще имаме месо на следващия ден

Добре, че правя по-голямо количество от сладкишите, та да мога да ям през почти през цялата седмица.

Ден 28: "Днес явно ми е ден, щом се хващам да готвя нещо, което никога не съм правила"

Менюто ми за днес:

Закуска: две еспресо кафета

калории: 4

въглехидрати:0

мазнини: 0

протеини: 0

Обяд:

Доядох вчерашния остатък от миш-маша 1/10, извадих го директно от хладилника и си го хапнах, студен много ми харесва, беше крайно недостатъчно, но бях решила че няма да ям месо и заради това приключих с обяда.

калории: 229

въглехидрати: 16,5

мазнини: 13,9

протеини: 11,4


Следобед:

Няма изненади редовното щом има сладко, едно парче сладоледен малинов чийзкейк (1/12). Сутринта купихме с децата ягоди, но не от магазина, а от производителя, берат ги червени, страшно сладки и ароматни, не можах да устоя и си хапнах и от тях 50 гр.

калории: 365

въглехидрати: 8,5

мазнини: 33,1

протеини: 7,6


Вечеря:

За вечеря нещо различно, правя за първи път пилешки руладини с гъби и сметана, идеята е взета от интернет, но изпълнението и импровизацията изцяло моя. Не са никак лоши, макар и да са с бяло месо, което е доста сухо, изядох един брой (1/8). Направих аспержи на фурна и си ги хапнах като добро дете.

калории: 654

въглехидрати: 6,9

мазнини: 41,9

протеини: 55


Общо за деня MyFitnessPal:

Днес без да искам си направих малко по-дълъг фаст, обяда ми беше в 16 часа, получиха се 20 часа без храна. Не преритах, не умрях, даже не забелязах, имах толкова много работа, че не ми остана време, което означава че и 24 часовия ще успея да направя, но няма да стане поне в близко бъдеще.

калории: 1252

въглехидрати: 32

мазнини: 92

протеини: 74


Общо за деня TotalKetoDiet:

калории: 1082

нетни въглехидрати: 25,2

мазнини: 87,9

протеини: 39,7

8 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Comments


bottom of page