top of page
Търсене
Снимка на автораДиди

Ден 3

Актуализирано: 31.05.2020 г.

Събудих се с много неприятно главоболие, което продължи през целия ден, дали е бил така наречения кето "грип" не знам, но беше изключително дразнещо. Отслабването изисква жертви и моята глава първа падна в битката с килограмите.

Синът ме изнуди да направя салата от зелен боб (мечтаех си с това главоболие да правя още нещо) и така се озовахме с две салати за вечеря, да живее зарзавата

Ден 3: "Боли ме главата, бясна съм, гладна съм още с отварянето на очите и един бърз поглед на MyFitnessPal ми показа, че съм се прецакала много и съм яла по-малко първите два дни. Деня мина под мотото: НЕ МИ ГОВОРИ, ИСКАМ ДА ЯМ"

Менюто ми за днес:


Закуска: две еспресо кафета (но много исках да ям, това не ми се е случвали от детските години, не ядох)

калории: 4

въглехидрати: 0

мазнини: 0

протеини: 0


Обяд:

За обяд ядох 1/8 от вчерашните тиквички с яйца и сирене, но този път не ги натръшках със сос с рикота и кисело мляко, защото не можах да се прежаля от обяд да мириша на чесън, вярно в карантина сме, но и домашните са хора и не е нужно да им мириша цял ден. Реших да компенсирам липсата на сос с едно парче шунка, което е точно 35 грама.

калории: 373

въглехидрати: 7,5

мазнини: 27,7

протеини: 24,2


Следобед:

Бях много гладна, а не ми се ядеше нищо от това, което има в хладилника, за това си хапнах печени бадеми, много вкусни и не толкова полезни като са опечени. Изядох 20 грама, премерих ги най-прецизно.

калории: 129

въглехидрати: 1,2

мазнини: 11,3

протеини: 4,8



Вечеря:

Толкова отвратително се чувствах целия ден, че освен да "сготвя" двете салати, отказах категорично да правя каквото и да е било друго. Мъжът ми ме съжали и метна едно пиле на скарата, продават овкусени нарязани пилета за скара. Изядох плешка, бутче и крилце (200 грама), изплюслах половината от зелената салата и така благоверния остана без мезе за ракията, и понеже ми беше малко и исках още изядох и 1/5 салатата със зелен боб.

калории: 728

въглехидрати: 36,6

мазнини: 47,4

протеини: 44,3


Общо за деня MyFitnessPal:

Нямам прегрешения днес, ако не се брои че ядох печени бадеми, но бадемите са разрешени с една подробност, че трябва да са сурови, така че имам половин грешка :)

калории: 1234

въглехидрати: 45

мазнини: 86

протеини: 73


Идеален резултата относно калориите, но въглехидратите са повече, утешавам се че в тях има и фибри.

В края на деня вземам резултатите от приложението, то ми ги сборува, но ги и закръгля, което е без значение, поне за мен.


Общо за деня TotalKetoDiet:

калории: 1280

нетни въглехидрати: 28,4 (3,4 повече от необходимото)

мазнини: 84,4

протеини: 90,3

31 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Comments


bottom of page