top of page
Търсене
Снимка на автораДиди

Ден 33

Актуализирано: 2.06.2020 г.

Пак се почна с надениците и месата, но за вечеря успях да пробутам и постно

Редовното, дояждане на храна от предния ден

Ден 33: "Неделен ден, почивен и мързелив."

Менюто ми за днес:

Закуска: две еспресо кафета

калории: 4

въглехидрати:0

мазнини: 0

протеини: 0


Обяд:

Два броя наденици и половин салата айсберг, не мога да кажа че съм очарована от обяда, но трябва да се яде.

калории: 573

въглехидрати: 9,5

мазнини: 45,2

протеини: 30,6


Следобед:

Направих много вкусен силно шоколадов и плодов чийзкейк, започнат още на предния ден и довършен днес, прелест изядох едно парче (1/16).

калории: 350

въглехидрати: 8,2

мазнини: 30,3

протеини: 9

Вечеря:

Успях да се преборя и вечеряхме рататуй (1/8), постно и вкусно, че и красиво. Не съм правила салата, защото нямаше смисъл. Малко по-късно мъжа ми не издържа и извади някакви саламчета от хладилника и аз съответно се почувствах длъжна да ям от тях, гледах да не прекалявам изядох някъде към 30 грама.

калории: 436

въглехидрати: 11,7

мазнини: 30,6

протеини: 31,3


Общо за деня MyFitnessPal:

Устроила съм си три равномерно калорични хранения, не е моя заслугата, просто така се е получило.

калории: 1363

въглехидрати: 29

мазнини: 106

протеини: 71


Общо за деня TotalKetoDiet:

Добре изглеждаше в горното приложение, но се оказа, че пак съм надвишила нетните въглехидрати.

калории: 1281

нетни въглехидрати: 31,4 (6,4 повече)

мазнини: 101,1

протеини: 53,5

12 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Comments


bottom of page