top of page
Търсене
Снимка на автораДиди

Ден 4

Актуализирано: 31.05.2020 г.

Главоболието продължава, вече не толкова силно, но все така дразнещо, гладна съм та две не виждам, а предния ден уж ядох повече.

Днес отново обявих стачка и реших да не готвя, та така се сдобихме с вкусни шишчета

Ден 4: "ГЛАДНА СЪМ! Обявявам стачка и пауза на диетата"

Менюто ми за днес:


Закуска: две еспресо кафета

калории: 4

въглехидрати: 0

мазнини: 0

протеини: 0


Обяд:

Избутах до обяд и седнах тържествено на масата, помъкнала от хладилника вчерашното пиле и салатата от зелен боб. От пилето имаше 150 грама (плешка и бутче), аз от салатата беше останала 1/3 - 300 грама.

калории: 449

въглехидрати: 23,3

мазнини: 27,1

протеини: 32


Следобед:

Втори опит да пия чай без захар, не особено успешен, този път беше билков, не ми харесва.

калории: 3

въглехидрати: 0,6

мазнини: 0

протеини: 0


Вечеря:

Дойде време за вечеря и вече достатъчно озверяла се понесох в лек свински тръс към масата, а там се кипреха шишчета и "о, изненада" имаше и наденички. Бях направила зелена салата докато чаках мъжката част от семейството да се погрижи за скарата, та масата в моите очи беше Рая. Грабнах си приборите и като започна едно ядене нямаше спирка: половината от зелената салата, едно шишче (в моя случай 1/6 от цялото количество) и две наденички (според опаковката 190 грама)

калории: 728

въглехидрати: 36,6

мазнини: 47,4

протеини: 44,3


Общо за деня MyFitnessPal:

Докато се въргалях по дивана едва дишайки от обилната вечеря си въведох всичко в приложението. Разбрах няколко неща, не бях яла нищо забранено, бях в определената норма от мен за калориите между 1200 и 1600, нямах вече главоболие и най-после не бях гладна.

калории: 1582

въглехидрати: 48

мазнини: 134

протеини: 95


Общо за деня TotalKetoDiet:

калории: 1376

нетни въглехидрати: 29,7 (4,7 повече)

мазнини: 87,7

протеини: 104,4

9 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Comments


bottom of page