top of page
Търсене
Снимка на автораДиди

Ден 7

Актуализирано: 31.05.2020 г.

Мъжете много харесаха наденичките и обявиха, че е "Ден за наденички на скара", а аз нямам нищо против да ми се размине готвенето.

Купих няколко вида наденички и си устроихме страхотно освинване.


Денят започна добре, не бях гладна и всичко вървеше добре... до следобед, след това се започна едно ядене, та край нямаше.

Ден 7: "Човек не трябва да яде много вечер, изпробвано: да, така е."

Менюто ми за днес:


Закуска: две еспресо кафета

калории: 4

въглехидрати:0

мазнини: 0

протеини: 0


Обяд:

Доядох вчерашното пиле със сметана и гъби (1/6 от цялото). Стигна ми, доста е засищащо.

калории: 514

въглехидрати: 4,6

мазнини: 32,3

протеини: 49,9


Следобед:

По никое време огладнях много и с детето веднага се сбихме с яйца, изядох 3. След това мнозинството реши, че ще се ядат наденички и вече бяха закупени, майстор скара излезе да ги пече, а аз търсех по опаковките, кое колко калории е и колко да ям от тях. Много вкусно ми замириса така, че още от първата партида изядох една половинка наденичка.

калории: 308

въглехидрати: 3,7

мазнини: 20,9

протеини: 26,8


Вечеря:

Човек никога не бива да си прави сметките без кръчмар, особено ако е ящен като мен. Бях купила 3 вида наденички и за да не се прецакам и някоя да свърши случайно, с риск да се пръсна изядох от всеки вид по една. Бях направила и зелена салата, та и половината от нея изядох.

калории: 872

въглехидрати: 23,5

мазнини: 72,1

протеини: 35,3


Общо за деня MyFitnessPal:

До обяд прекрасно, след това непрекресно. Минах над определения ми лимит калории, но лакомията ми е голяма.

калории: 1698

въглехидрати: 32

мазнини: 125

протеини: 112


Общо за деня TotalKetoDiet:

калории: 1739

нетни въглехидрати: 23,5

мазнини: 132,7

протеини: 109,4

12 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Commentaires


bottom of page