top of page
Търсене
Снимка на автораДиди

Ден 9

Актуализирано: 31.05.2020 г.

Ден за дояждане, един от любимите ми, защото не се готви, то ще рече някой, че съм се скъсала да го правя


Добре направени снимки, очевидно не са мои

Ден 9: "Не съм очаквала, че някога ще го кажа, но не искам повече месо."

Менюто ми за днес:


Закуска: две еспресо кафета

калории: 4

въглехидрати:0

мазнини: 0

протеини: 0


Обяд:

Направих си салата айсберг с 1/4 от продуктите, взех си едно бутче с едно крилце 1/10 от цялото и две яйца (скоро ще започна да куткудякам)

калории: 688

въглехидрати: 1,2

мазнини: 45

протеини: 60,3


Следобед:

Време беше за пореден опит да пия чай без захар, пробвах с мента, не ми харесва така и това е положението, искам чая да ми е сладичък.

калории: 3

въглехидрати: 0

мазнини: 0

протеини: 0


Вечеря:

За вечеря наденици, вярно много се харесват у нас, но леко ми пораснаха на пъпа. В крайна сметка трябва да се доядат, защото алтернативата да се изхвърлят не ми харесва. Натъпках две наденици, които са 280 гр общо, съпроводено с половин зелена салата.

калории: 888

въглехидрати: 22,1

мазнини: 67,9

протеини: 51,1


Общо за деня MyFitnessPal:

Не мога да преценя пусти му калории, след време може би и това ще ми се получи.

калории: 1583

въглехидрати: 33

мазнини: 112

протеини: 111


Общо за деня TotalKetoDiet:

калории: 1344

нетни въглехидрати: 25,5 (0,5 повече)

мазнини: 94,1

протеини: 92,6

16 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Comments


bottom of page