top of page
Търсене
Снимка на автораДиди

Ден 10

Актуализирано: 31.05.2020 г.

Деня се очертава дълъг и пълен с наденички и пилешко месо, на път съм да не искам да видя нищо било на скара поне до другата година

Спанака е лично производство (за снимката става дума), надениците са за да ми напомня, че колкото и да обичаш нещо, трябва да разнообразяваш.

Ден 10: "Ура, надениците свършват, види му се края, ще ядем и друго."

Менюто ми за днес:


Закуска: едно еспресо кафе, велико постижение да се размина само с толкова

калории: 2

въглехидрати:0

мазнини: 0

протеини: 0


Обяд:

Направих си салата айсберг с 1/4 от продуктите и с нейна помощ успях да натъпча още две наденици (200 гр). Това положение да има толкова много сготвени наденици вкъщи го направих аз, купих 3 вида и те станаха страшно много. Никога повече няма да ходя гладна до магазина, в това състояние съм готова да купя всичко което видя.

калории: 622

въглехидрати: 18,5

мазнини: 50,1

протеини: 31,8


Следобед:

Чай без захар, без подсладител, без грам сладост, ОТВРАТ!

калории: 3

въглехидрати: 0

мазнини: 0

протеини: 0


Вечеря:

За вечеря направих салата айсберг, от която ометох половината, много обичам салати. Имаше от крилата и бутчетата и искам - не искам, ядох и от тях (1 крилце и 1 бутче, което е 1/10). Сготвих и така вече мечтаната от мен постна храна, сглобих нещо като фритата спанак със сирене и яйца, нарязах я на 6 парчета и изядох едно от тях.

калории: 1035

въглехидрати: 22,5

мазнини: 71,9

протеини: 73,7


Общо за деня MyFitnessPal:

След цялото това тъпкане и то на вечеря, си мислех че на другия ден ще се чувствам много дискомфортно, но за моя изненада, не беше така, даже не бях подута. След ден 10, равносметката е, че се чувствам много добре, не ми се подува корема, не ме боли. Перисталтиката ми е много добре, но пък аз никога не съм имала проблеми с нея. Видно кръста ми е с една идея по малък от преди това, а дънките ми седят малко по-добре, т.е. не изглеждат така все едно всеки момент ще се пръснат. Ох, и колкото да не ми се иска, трябва да се опитам да ям по-малко.

калории: 1662

въглехидрати: 33

мазнини: 122

протеини: 106


Общо за деня TotalKetoDiet:

калории: 1410

нетни въглехидрати: 26,7 (1,7 повече)

мазнини: 100

протеини: 93

14 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

תגובות


bottom of page