top of page
Търсене
Снимка на автораДиди

Ден 14

Актуализирано: 31.05.2020 г.

Две седмици, минаха лесно, не съм се натрошила от готвене

Ден 14: "Отново сладичко, щастлива съм."

Менюто ми за днес:


Закуска: две еспресо кафета

калории: 4

въглехидрати:0

мазнини: 0

протеини: 0


Обяд:

Кюфтетата от тиквички 2 броя (1/10) и за гарнитура няколко парчета шунка 150 гр.

калории: 419

въглехидрати: 5,6

мазнини: 25,8

протеини: 41,5


Следобед:

Време е за сладко, не можах да чакам до вечеря, изядох едно мини крем карамелче (1/10).


Вечеря:

Бях помолена да направя пълнените пиперки със сирене и яйца отново и понеже е постна храна веднага се съгласих. Както ще стане видно в нашия дом постната храна е дефицитна стока. Направих зелена салата и изядох половината, както и 1/4 от пиперките. За десерт, понеже не ми беше достатъчно следобед си хапнах боровинки 100 гр.

калории: 805

въглехидрати: 42,8

мазнини: 53

протеини: 39,4


Общо за деня MyFitnessPal:

Бях много доволна, предполагам че не съм излязла от режима с това ядене на плодове и зеленчуци, макар и режимни, във всички тях има и фибри, но дори и да съм съгрешила го направих с голямо удоволствие.

калории: 1308

въглехидрати: 51

мазнини: 84

протеини: 86


Общо за деня TotalKetoDiet:

калории: 1234

нетни въглехидрати: 44 (19 повече, най-вероятно съм излязла от кетоза)

мазнини: 76,2

протеини: 80,3

9 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Comments


bottom of page