top of page
Търсене
Снимка на автораДиди

Ден 2

Актуализирано: 31.05.2020 г.

Все още е добре, не съм особено гладна и нямам неистовото желание да изям някой. Ако продължи в същия дух се търпи, но силно ме съмнява, защото преди да си легна вечерта ме споходиха порочни мисли свързани с хладилника, любимата ми вещ :)

Детето боядиса яйца, а аз месих козунаци, които дори не опитах, направо съм от желЕзо.


Карайки по спомени и направени снимки и записки в една тетрадка, ще се опитам да наваксам дните и да вървя в ритъм.

Ден 2: "Не е като Ден 1, сещам се за храна и ми се ще да хапна нещо, ей така за спорта, но няма. Истината е, че не съм гладна, просто ми е скучно."

Менюто ми за днес:


Закуска: две еспресо кафета

калории: 4

въглехидрати: 0

мазнини: 0

протеини: 0


Обяд:

Замисъла ми да ям сготвеното от вечерта се сгромоляса още първия ден с гръм и трясък. Снощи изплюскахме скаридите и днес се чудя какво да ям. Отворих хладилника и ядох каквото ми е позволено.

Две парчета шунка, които прецизно премерих на везната 70 грама, малко кашкавал - 64 грама, нарязах си айсберг 190 грама и краставица 125 грама. Всичко го премерих от скука, а не защото искам да съм прецизна.

калории: 357

въглехидрати: 12,2

мазнини: 19,1

протеини: 33,4


Следобед:

След като сварих яйцата и ги връчих на детето да ги боядиса, констатирах че още при варенето са се напукали десетина яйца, ама не така леко спукани, ами направо изскочили от черупката и ме търсят, питат за мен. Не можах да се стърпя и изядох двечки.

калории: 150

въглехидрати: 2,2

мазнини: 10,2

протеини: 12,5


Вечеря:

Имах едни тиквички в хладилника и реших да ги направя на огретен. Не знам дали е правилната дума, за това което сглобих, но стана нещо като почисти хладилник, но пък се хареса у нас. Рецепта, може да се види тук. Изядох 1/8 от огретена, разрязах го на осем парчета като пица, бях го направила в кръгла тава. Върху парчето сложих сос с рикота и кисело мляко (сложих си 3 супени лъжици и го сметнах като 1/8 от соса). За десерт, макар че не трябва изядох 50 грама манго (грамажа е на око)

въглехидрати: 18,6

мазнини: 31,5

протеини: 22,3


Общо за деня MyFitnessPal:

Пак се изкуших, чудно ми е вообще има ли шанс ли някой ден, да не посегна към нещо, което не трябва, а съм съвсем в началото. НО дреме ми на шапката, беше вкусно :)

калории: 952

въглехидрати: 32,8

мазнини: 60,8

протеини: 68,2


Забелязах, че калориите през първите два дни са по-малко отколкото планувах, ще се коригирам още на другия ден.


Общо за деня TotalKetoDiet:

калории: 918

нетни въглехидрати: 24.7

мазнини: 60.6

протеини: 64.8

42 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Comments


bottom of page