top of page
Търсене
Снимка на автораДиди

Ден 23

Актуализирано: 1.06.2020 г.

Голямото отроче в този ден се вихри в кухнята и трябва да се похваля

За обяд си направи красива чинията, а за вечеря си сготви пица, като използва палачинка, която беше останала от дюнерите и му се получи много добре.

Ден 23: "Корема ми чувствително спадна, вече не съм бремена в седмия месец, а в петия."

Менюто ми за днес:

Закуска: две еспресо кафета

калории: 4

въглехидрати:0

мазнини: 0

протеини: 0

Обяд:

Имаше останала една пълнена палачинка с пиле и гъби (1/8) и някой трябваше да я изяде, а у нас както предполагам навсякъде, храна останала повече от ден в хладилника никой не поглежда, а аз много мразя да се хвърля и като добро прасенце я изядох.

калории: 585

въглехидрати: 3,7

мазнини: 43,7

протеини: 40,9


Следобед:

За награда, че на обяд се заех да почистя хладилника от остатъци, изядох един мъфин.

калории: 157

въглехидрати: 3,6

мазнини: 12,5

протеини: 5,6

Вечеря:

Още на обяд направих спаначено руло с крема сирене, което беше предвидено за вечеря. Изядох 2 парчета (около 1/8) от него и половината от салата микс. Рулото се хареса, но бяха леко шокирани, че това не е гарнитура към нещо с месо, така е, в нашата къща постната храна е гарнитура.

В крайна сметка се оказа, че изядената от мен салата е с повече калории отколкото спаначеното руло.

калории: 775

въглехидрати: 31,1

мазнини: 59,8

протеини: 27,5


Общо за деня MyFitnessPal:

Мислех си, че не съм яла почти нищо през деня, а то се оказа повече от вчера, не че има някаква значение, просто съм учудена колко лесно може да се подведе човек.

калории: 1521

въглехидрати: 38

мазнини: 116

протеини: 74


Общо за деня TotalKetoDiet:

калории: 1485

нетни въглехидрати: 28,3 (3,3 повече)

мазнини: 116,7

протеини: 65,5

20 преглеждания1 коментар

Последни публикации

Виж всички

Comments


bottom of page