top of page
Търсене
Снимка на автораДиди

Ден 26

Актуализирано: 1.06.2020 г.

В нашата къща никой не разбира значението на "малко храна", винаги се приготвя в индустриални количества, днес освен нещо сладко няма да се готви

Всичко това само за обяд, плюс още малко, вечерята е отделно

Ден 26: "С наближаване на края на месеца, аз съм неудържима, ям като за последно."

Менюто ми за днес:

Закуска: две еспресо кафета

калории: 4

въглехидрати:0

мазнини: 0

протеини: 0

Обяд:

Нека изброяването започне сега: едно кюфте на скара (1/20), няколко от печените гърди на скара - 100 гр, половин шишче (1/12) и на финала едно парче сладоледен малинов чийзкейк (1/12). Успокоението ми е, че това всичкото нещо го изядох на обяд.

калории: 910

въглехидрати: 6,2

мазнини: 80,2

протеини: 59,8


Вечеря:

Трябваше някой да се прежали и да изяде пицата от оня ден и това естествено бях аз. Цялата фамилия имаме отвратителния навик да не искаме да дояждаме храна, нещо което е било приготвено преди два дни се обикаля като прокажено. И така изядох: едно парче от пица вариант 4 (1/8), от свинските гърди на скара (много ги обичам) - 100 гр и едно кюфте на скара (1/20)

калории: 699

въглехидрати: 8,6

мазнини: 48,5

протеини: 54,1


Общо за деня MyFitnessPal:

Много калории, но правилните. Въглехидратите никога не съм ги виждала толкова малко, но няма и да ги видя повече, колкото и да обичам месце, не мога да вирея без зарзават.

калории: 1613

въглехидрати: 14

мазнини: 129

протеини: 114


Общо за деня TotalKetoDiet:

калории: 1479

нетни въглехидрати: 10,8

мазнини: 103,8

протеини: 114,3

22 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Comments


bottom of page