top of page
Търсене
Снимка на автораДиди

Ден 31

Актуализирано: 1.06.2020 г.

Денят на истината! По мои изчисления за 31 дни, един календарен месец съм отслабнала с 4 килограма

Спаначени мъфини за обяд, с които моите хора си направиха предиобедна закуска.

Ден 31: "4 килограма, не са никак малко, в крайна сметка не съм натрупала сланинката за кратък период от време."

Менюто ми за днес:

Закуска: три еспресо кафета

калории: 6

въглехидрати:0

мазнини: 0

протеини: 0

Обяд:

Изядох 4 бройки от вкусните мъфини със спанак и сирене (1/6)

калории: 478

въглехидрати: 8,8

мазнини: 36,3

протеини: 29,2


Следобед:

калории: 349

въглехидрати: 4,7

мазнини: 32,9

протеини: 7,3


Вечеря:

Вечеря като за празник, отпразнувах го с ядене на корем на пилешко месце на фурна в различни форми и размери и от различни части на пилето. Купих готово овкусено пиле и се постарах да изям от всеки вид по нещо. Не съм ги мерила, грамажа е приблизителен, смятам че съм успяла да натъпча 400 грама.

калории: 760

въглехидрати: 2,2

мазнини: 52,7

протеини: 69,0


Общо за деня MyFitnessPal:

В крайна сметка е време да си призная, че преди една седмица не издържах и се претеглих, до днес съм отслабнала с 1 кг, което ще рече че ако е било по толкова всяка седмица за месеца са грубо 4 кг. Вече знам с точност колко съм и след един месец, ще имам ясна представа, колко и дали съм отслабнала. Дори и да не съм спазвала през този един месец режима както трябва, едно е сигурно, че съм в калориен дефицит и кето, некето ще отслабна. Утешавам се, че ям здравословно, махнах изцяло бялата захар, бялото брашно и още продукти, от които тялото ми няма нужда. Уча се в движение и дори мога да кажа, че освен здравословно е и вкусно.

калории: 1593

въглехидрати: 16

мазнини: 122

протеини: 106


Общо за деня TotalKetoDiet:

калории: 1589

нетни въглехидрати: 10,6

мазнини: 98,6

протеини: 152,7

21 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

コメント


bottom of page