top of page
Търсене
Снимка на автораДиди

Ден 5

Актуализирано: 31.05.2020 г.

Вече нищо не ме боли, но за сметка на това съм гладна от сутринта

Изнудих детето да се бием с яйца още в тъмни зори, защото исках да ям нещо, а избора не беше голям.


Поради силния глад мъчещ ме от сутринта, реших че е време да сготвя нещо, а за разнообразие реших да е постно.

Ден 5: "Невероятно съблазнително ми звучи кафе с яйце".

Менюто ми за днес:


Закуска: две еспресо кафета, едно яйце и един жълтък (отрочето изяде белтъка)

калории: 138

въглехидрати: 2,1

мазнини: 11,1

протеини: 9,3


Обяд:

Чакането за обяда не беше мъчение, то да се натъпчеш от тъмни зори с яйца не е лесно, това разбира се не ми попречи да изям едно шишче, което е 1/6 от общото количество и половин салата айсберг.

калории: 591

въглехидрати: 16,1

мазнини: 60,8

протеини: 37



Вечеря:

След като сготвих две неща за вечеря, трябваше и двете да ги удостоя с внимание. От пълнените гъби изядох 4, което е 1/5 от всички, а от пълнените пиперки изядох 2, което е също 1/5 от общото количество.

калории: 631

въглехидрати: 19,9

мазнини: 44,0

протеини: 39,7


Общо за деня MyFitnessPal:

Добре се справих, нищо че закусих, по този начин се лиших от мини фаста, който си правя всекидневно, но бях гладна.

калории: 1360

въглехидрати: 38

мазнини: 116

протеини: 86


Общо за деня TotalKetoDiet:

калории: 1316

нетни въглехидрати: 29,6 (4,6 повече)

мазнини: 89,2

протеини: 90

9 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Comments


bottom of page