top of page
Търсене
Снимка на автораДиди

Ден 6

Актуализирано: 31.05.2020 г.

Трябва да се отбележа, че днес най-после нямам неистовото желание да изям някой

Всичко, което снимам го правя задължително с почти умрелия риган на заден план.


Успях да се насладя на кафето, без да е нужно да го гарнирам с яйца, беше превъзходно.

Ден 6: "Не съм гладна, не мога да повярвам, това не съм аз".

Менюто ми за днес:


Закуска: две еспресо кафета

калории: 4

въглехидрати:0

мазнини: 0

протеини: 0


Обяд:

Хапнах 2 пълнени пиперки (1/5 от приготвеното предния ден) и 2 гъбки с кашкавал (толкова имаше 1/10, домочадието ги беше омело)

калории: 531

въглехидрати: 16

мазнини: 37,1

протеини: 33


Вечеря:

По някое време следобед спретнах едно мързеливо готвене, т.е. то само се сготви (много обичам да не ми се налага да стоя в кухнята с часове) и за вечеря направих пилешко филе със сметана и гъби. Изядох 1/6 от цялото количество, както и половината от салата с айсберг и други зарзавати в нея.

калории: 750

въглехидрати: 20,6

мазнини: 48,8

протеини: 54,2


Общо за деня MyFitnessPal:

Чудесен ден, не огладнях зверски, а всичко беше в рамките на нормалното.

калории: 1360

въглехидрати: 38

мазнини: 116

протеини: 86


Общо за деня TotalKetoDiet:

калории: 1330

нетни въглехидрати: 29 (4 повече)

мазнини: 95,7

протеини: 79,9

14 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Comments


bottom of page