top of page
Търсене
Снимка на автораДиди

Ден 13

Актуализирано: 31.05.2020 г.

Ще ядем каквото има, за вечеря салата с риба тон

Ден 13: "Никога не си прави планове какво ще ядеш, ако преди това не си проверил какво има в хладилника."

Менюто ми за днес:


Закуска: две еспресо кафета

калории: 4

въглехидрати:0

мазнини: 0

протеини: 0


Обяд:

Хапването за деня започва с кюфтетата от тиквички 4 броя (1/6) и половин шишче, което е 1/14 (знам това, защото бяха общо седем шишчета).

калории: 528

въглехидрати: 7,7

мазнини: 48,3

протеини: 36


Вечеря:

За вечеря бях планирала да направя една голяма зелена салата с авокадо и да отворя по една консерва с риба тон, но сметките без кръчмар ги умея най-добре. Направих салатата, от която между другото изядох половината, и тръгнах да търся риба тон, оказа се че няма. Намерих тази консерва със сардина и домати. Изключително разочароваща вечеря, без това не обичам риба, съвсем не ми допадна, което не ми попречи да изям всичко. Финализирах цялото фиаско с вечерята с мини крем карамелче, единственото нещо доставило ми удоволствие.

калории: 629

въглехидрати: 34,8

мазнини: 41,2

протеини: 32,8


Общо за деня MyFitnessPal:

Днешният ден мина с нормално количество изядена храна, въглехидратите са повече, но много от тях са фибри. Не ми се вярва толкова бързо да ми се е свил стомаха, но се задоволявам с по-малко храна, не отварям на всеки десет минути хладилника, за да проверя какво мога да изям още.

калории: 1161

въглехидрати: 43

мазнини: 89

протеини: 69


Общо за деня TotalKetoDiet:

калории: 1090

нетни въглехидрати: 27,5 (2,5 повече)

мазнини: 73,1

протеини: 68,5

14 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Comments


bottom of page