top of page
Търсене
Снимка на автораДиди

Ден 25

Актуализирано: 1.06.2020 г.

Събота е ден за почивка, от мен се иска да направя само една смес за кюфтета, дори така бленувания десерт от мен остава за утре

Пица и скара, празник за месоядното ми семейство.

Ден 25: "Обратното броене започна, останаха само 5 дни до края на първия месец."

Менюто ми за днес:

Закуска: две еспресо кафета

калории: 4

въглехидрати:0

мазнини: 0

протеини: 0

Обяд:

Изядох някакъв много мизерен остатък от пица вариант 3 (1/16) и едно цяло парче от пица вариант 4 (1/8).

калории: 467

въглехидрати: 7,5

мазнини: 34

протеини: 29,6

Вечеря:

На обяд направих каймата за кюфтетата, а за вечеря моя мъж опече всичко на скарата, а то не беше малко имаше шишчета, кюфтета и свински гърди. От страх да не остана гладна или да не изядат всичко, се натъпках подобаващо. Изядох половин шопска салата, свински гърди около 100 гр, едно кюфте (1/20) и половин шишче (1/12)

калории: 895

въглехидрати: 26,2

мазнини: 75,3

протеини: 50,1


Общо за деня MyFitnessPal:

Не е зле, ако бях направила зелена салата за вечеря, въглехидратите щяха да са с една идея по-добре, но и така става.

калории: 1366

въглехидрати: 34

мазнини: 109

протеини: 80


Общо за деня TotalKetoDiet:

калории: 1211

нетни въглехидрати: 22,6

мазнини: 79,4

протеини: 90,3

11 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Comments


bottom of page