top of page
Търсене
Снимка на автораДиди

Ден 35

Актуализирано: 5.06.2020 г.

След вчерашното готвене, днес обявявам стачка

Явно си направих кулинарен блог, за да покажа колко много ме мързи да готвя, но в крайна сметка трябва и да се дояжда, не може само да складираме храна в хладилника.

Ден 35: "Не ядох много, добре се получи."

Менюто ми за днес:

Закуска: две еспресо кафета

калории: 4

въглехидрати:0

мазнини: 0

протеини: 0


Обяд:

Едно парче лазаня (1/10), наядох се подобаващо.

калории: 635

въглехидрати: 7,9

мазнини: 51,7

протеини: 31,7


Вечеря:

Реших да ям само салата микс (1/2) и директно минах на десерта едно парче шоколадов чийзкейк (1/16), за да стане уж разтоварващ ден. След като видях колко калории съм изяла за вечеря си дадох сметка, че съм на светлинни години от целта, но пък беше сладко и вкусно, не съжалявам.

калории: 754

въглехидрати: 27

мазнини: 30,4

протеини: 7


Общо за деня MyFitnessPal:

Много малко протеини съм изяла, доста въглехидрати, високомазнинен и въглехидратен ден.

калории: 1393

въглехидрати: 43

мазнини: 112

протеини: 48


Общо за деня TotalKetoDiet:

Ако някой гледа какво съм направила пред днешния ден, няма да разбере на какъв режим съм. Остава ми успокоението, че съм в калориен дефицит.

калории: 1243

нетни въглехидрати: 30,2 (5,2 повече)

мазнини: 100,6

протеини: 40,3

15 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Comments


bottom of page