top of page
Търсене
Снимка на автораДиди

Ден 12

Актуализирано: 31.05.2020 г.

Един ден без месо (обясни ми се, че скаридите не са месо) е напълно достатъчен и за вечеря трябвало проблема с постната храна да се отстрани

Ден 12: "Разбрах колко много ми е липсвало нещо сладко, хубаво е да има с какво да си завършиш вечерята."

Менюто ми за днес:


Закуска: две еспресо кафета

калории: 4

въглехидрати:0

мазнини: 0

протеини: 0


Обяд:

Не бях много гладна и заради това не си направих салата. Изядох едно сварено яйце (много досадни хора, карат ме да боядисвам яйца и после само аз ги ям, догодина ще боядисам пет) и от кюфтетата от тиквички 4 броя (1/6).

калории: 448

въглехидрати: 8,8

мазнини: 34

протеини: 28


Вечеря:

Шопска салата, да отбележа с вкусни домати, това е изключителна рядкост по това време на годината, от която изядох половината и разбира се, задължителната шишчета на скара (1/7), класика, все едно бях на сватба. Завършека на вечерята беше едно мини крем карамелче (1/10). Хапнах си порядъчно, след което пъшках полегнала на дивана.


калории: 643

въглехидрати: 26,3

мазнини: 58,7

протеини: 40,1


Общо за деня MyFitnessPal:

Няколко дни подред ядох много и явно днес ми е разтоварващ ден, не съм се ограничавала, толкова ми се ядеше. Въглехидратите не са много, защото голяма част са фибри.

калории: 1095

въглехидрати: 35

мазнини: 93

протеини: 68


Общо за деня TotalKetoDiet:

калории: 1029

нетни въглехидрати: 25,8 (0,8 повече)

мазнини: 68,1

протеини: 69,5

15 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Comments


bottom of page